محبوب‌ابدی
محبوب‌ابدی

محبوب‌ابدی

لایحه پیشنهادی آنی جهت حمایت از خانواده

راستش ما دیدیم مجلس خیلی وقت است دارد با دو واژه «ازدواج مجدد» و«ازدواج موقت» بازی می کند و توی سر خودش می زند تا بگوید من به فکرحمایت از خانواده هستم. کسی هم نمی گوید این چه جور حمایتی است که فقط دو جور ازدواج خشک و خالی را در برمی گیرد، تازه همان دو تا را هم مدت هاست زورش نمی رسد تصویب کند 

انواع ازدواج‌های پیشنهادی: 

*   ازدواج مسلم: ازدواج اول که حق مسلم هر مردی است.


*
ازدواح مفرح: مردی که ازیکنواختی زندگی با همسر اولش خسته شده است، برای تفریح زن دیگری بگیرد.


*
ازدواج موجه: چرا مردی که زن اولش بچه دار نمی شود یا بیماری دارد، به بهانه های واهی مثل مردانگی و انسانیت و تن دادن به قسمت و صبر در امتحان الهی، به پای او بماند؟ موجه است که در این هنگام هرچه زودتر برای ازدواج بعدی اش اقدام کند.
*
ازدواج متمم: مرد ببیند چه صفات زنانه ای را دوست داشته که زن اولش ندارد. بعد زنی بگیرد که آن صفت ها را داشته باشد.


*
ازدواج مثلث: مرد تقوی پیشه کرده و به سه زن قناعت نماید.


*
ازدواج مربع: مرد تمام چهار زنی را که شرع به او اجازه می دهد بگیرد.


*
ازدواج ملون: مرد چهار زن بگیرد: سفید پوست، سرخ پوست، سیاه پوست و زرد پوست.


*
ازدواج منظم: مرد هر شش ماه یک بار زن بگیرد.


*
ازدواج میسر: مرد هر زنی را که برایش میسر است بگیرد.


*
ازدواج مشبک: مرد یک شبکه هرمی ازدواج راه بیندازد. به این معنی که هر زنی گرفت، آن زن،چهار زن دیگر را هم به او معرفی کند و او همه آنها را بگیرد.

نظرات 5 + ارسال نظر
ابوالفضل سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ب.ظ http://mosed.blogsky.com/

خیل جالب بود
با ما لینک میکنی

نسرین شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://zananeh89.persianblog.ir/

اوی دختره تو چرا به وبلاگ من سر نمیزنی؟؟؟؟ مگه من به تو آدرس ندادم؟ یعنی چی که آدرس ندادم؟ یعنی چی که تو به من سر نمیزنی؟

تو اول از خودت رفع اتهام کن که این طرفا پیدات نمی شه .

ققنوس یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ http://raaderaastgoo.persianblog.ir

سلام بسیار زیبا بود ... عالی . یک طنز عالی و بی نقص . آفرین.

خواهش.قابل شما رو نداشت.مرسی که بهم سر زدید. بازم بیایید

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام خیلی مطالب قشنگی دارید بهترین وبلاگ مال شماست

سلام دوست عزیز.مرسی از لطفتون.بازم به من سر بزنید. اسمتون رو نگفتید!؟

امین جاویدان چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ

شیشه ای میشکند
یک نفر میپرسد چرا شیشه شکست؟
مادری میگوید شاید این رفع بلاست...
یک نفر زمزمه کرد:باد سرد وحشی مثل یک کودک شیطان امد شیشه ی پنجره را زود شکست
کاش امشب که دلم مثل ان شیشه ی مغرور شکست....
عابری خنده کنان می امد تکه ای از ان را بر میداشت مرحمی بر دل تنگم میشد....
امشب اما دیدم...هیچ کس هیچ نگفت قصه ام را نشنید...
از خودم می پرسم:
ایا ارزش قلب من از شیشه ی پنجره هم کمتر است؟؟؟

آخی! ارزش قلب تو خیلی بیشتر از ایناست پسر. خودت رو دست کم نگیر. همه چی درست می شه.همیشه که سربالایی نیست.بالاخره سرازیری می شه. نبینم غمت رو پسر دایی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد